Viata inseamna:


vineri, 7 mai 2010

mesaj interesant zic eu

for all you bloggers out there


oare viata de la tara sau viata de la oras, iti ofera un trai decent din toate punctele de vdere ??????
timp de 23 de ani si 4 luni am trait la bloc si am gasit avantaje si dezavantaje.... si in mare masura sunt 50 - 50... de 2 luni si 3 saptamani traiesc la tara, aproape de un oras si sincer eu m-am acomodat foarte bine


oare sa fie diferenta ? sau e numai in mintea noastra ?
viata la oras impune anumite reguli si multa agitatie, pe cand viata la tara, are si ea regulile ei insa agitatia lipseste...


cand eram la oras, sincer ma cam plictiseam si parca monotonia incet incet ma cuprindea.... la tara monotonia nu exista fiindca in fiecare moment al zilei ai ceva de facut
la oras eram linistit si f odihnit (cat stateam in casa)
la tara??? sunt f obosit si abea rezist sa ma mai uit seara dupa dush, la vre-u film




si totusi ma simt bine in ambele parti.... si totusi de ce nu imi lipseste orasul atat de mult ??? hmmmmmmm o sa ma gandesc si am sa va scriu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu