Viata inseamna:


marți, 18 mai 2010

lovitura de gratie

Nu de mult am scris aici regretul vietii mele, cum am renuntat la perfectiune, pentru ca imi era mai comod in mediocritate.Regretam faptul ca am pierdut un om minunat, doar pt ca m-am reimplicat intr-o fosta relatie.toate bune si frumoase pana aici, numai ca am realizat ca mi-am sacrificat fericirea pentru egoismul celuilalt.Brusc apare un regret si mai mare. Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti. L-am primit inapoi pentru ca vedeam in ochiii lui sinceritate, dar acum realizez ca a jucat un treatru mult peste puterea mea de intelegere.Pentru ce mi-ai distrus viitorul , cand tu nu ai vrut de la mine decat o menajera? Nu sunt genul care sa caute pe ascuns in tel iubitului , numai ca intr-o noapte dumnezeu a vrut sa-mi dea o palma sa ma trezesc in toiul noptii si sa pun mana pe tel lui. Surprize surprize :) ) Brusc m-a izbit … m-a insela .Atunci am realizat pentru prima oara cum un om normal se poate transforma intr-un criminal, cand mintea ti se blocheaza, ochiii nu mai vad, inima nu mai bate.Mi-am pastrat totusi calmul …. si il intreb cu o calmitate fantastica.cui ii trimiti mesaje sa vina la tine ca esti singur? Replica …n-a intarziat sa apara.Esti nebuna, ce ma deranjezi la 4 dim? nu vezi ca dorm? regret ca m-am impacat cu tine, regret ca te-am cunoscut, si daca te-as fi inselat sa nu te mire niciodata.Acum lasa-ma sa dorm ca sunt obosit.Soc dp soc, simteam cum mi se umfla o vena la cap , am ametit, Doamne oare mor? mai bine ,,, si asa mi-am ratat drumul.Mi-am aprins o tigara si m-am inchis in balcon.Cred ca si China mi-a auzit durerea atunci ,,,, numai el dormea cu nepasare.oare cum poti dormii stiind ca urlu ca o nebuna? ce inima de caine poti avea in tine?NU ma auzea nu ma vedea.Au trecut deja 4 ore si pumnalul inca se mai infingea in inima .Trezeste-te si dute acasa ! Hai draga lasa-ma in pace plec cand vreau eu …acum mi-e somn.Uffffff……. mama ascunde cutitele,,,il omor….nu mai am nimic de pierdut.mi-a luat pana si demnitatea…..mama ajuta-ma.N-am crezut ca exista durere mai mare sa-ti vezi mama plangand in propria casa pentru ca un caine si-a batut joc de tine, de familia si casa ta.L-as fii omorat si pentru mai putin.In nesimtirea lui se trezeste pe la 8 …foarte nervos ..ca mi-am permis sa-l deranjez….se imbraca si pleaca….dar nu uita sa imi spuna ironic Pa draga! cu zambetul larg pe buze. De parca toata viata si-ar fii dorit sa scape de mine. Cu ce ti-am gresit atat de drastic nu stiu .poate nu puneam destule condimente in mancare, sau nu spalam zilnic hainutzele tale…. ca trebuia sa fii un domn .Probabil intr-o zi am uitat sa spal WC-ul . Asta trebuia sa fie .Si pentru ce mi-am sacrificat 5 ani din viata? Cand mi-ai rapit frumusetea ochilor ? Poate ca aveam nevoie de o palma…..trebuia sa inteleg si eu odata ca daca faci anumite sacrificii nu iti face nimeni scara la cer,,,, si ca trebuie inainte de toti si toate sa te iubesti pe tine si familia ta.Acum dupa o saptamana inca imi vad mama plangand ,,,, si ma vad nevoita sa fiu eu cea cu zambetul pe buze….sa-i demonstrez ca sunt mult mai puternica decat as fii crezut, cu toate ca inca mai caut un cutit pe masura cruditatii lui :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu