Viata inseamna:


joi, 6 mai 2010

ceva funny

BARBATUL
Ai grija ce faci! In seara asta nu putem sa ne facem de ras!

PENISUL
Eu?! Vezi-ti de treaba! Nu ma fac eu de ras! Tu te faci! Ca eu fac parte din tine, nu tu din mine…

BARBATUL
Termina cu prostiile! Tu n-ai vazut cum arata femeia asta?! N-ai cum sa nu reactionezi ca lumea!

PENISUL
Esti un bou!

BARBATUL
Cum iti permiti?!

PENISUL
Da’ tu cum iti permiti sa vorbesti despre mine de dimineata pana seara fara acordul meu?!

BARBATUL
Cum adica?!

PENISUL
Pai nu esti tu toata ziua: “Bai ce p..a mea?! Haideti ma mai repede in p..a mea! Am fost la film aseara in p..a mea.” Crezi ca mie-mi place treaba asta?!

BARBATUL
Ma rog… Iarta-ma! Dar n-am inteles de ce sunt bou…

PENISUL
Ca sa nu te faci de ras, vorbeste cu creierul! Ca daca se emotioneaza iar si nu-mi pompeaza sange, eu n-am cum sa te ajut…

BARBATUL
Vorbeste tu cu el…

PENISUL
N-am cum… Suntem certati de la faza aia cand ti-a zis una in club ca tu gandesti cu capul de jos.

BARBATUL
Pai si io ce fac?

PENISUL
Matreata…

BARBATUL
Nu-mi arde de gluma! Intr-o ora e aici si vreau s-o impresionez!

PENISUL
Faci ce vrei. Eu ma culc…

BARBATUL
Esti nebun?! Ce sa fac cu tine culcat! Scoala-te!

PENISUL
Acum?! Parca vroiai sa ma scol mai tarziu…

BARBATUL
Pai mai tarziu!

PENISUL
Nu ma scol ma! Sa fiu al dracului daca ma scol! Nu dai doi bani pe mine! Numai eu stiu ce ma asteapta!

BARBATUL
Ce?

PENISUL
Ma dobitocule, tu stii ca ai pietre la rinichi?

BARBATUL
Ce face?! De unde stii?

PENISUL
Mi-a zis uretra alaltaieri ca a auzit o discutie intre rinichi si vezica. Pai tu-ti dai seama cand o sa incepi sa elimini pietrele alea ce-o sa fie pe capul meu?! Nici nu vreau sa ma gandesc!

BARBATUL
Ma duc la doctor si ma operez cu laser!

PENISUL
TU?!?! care ti-e frica si de dentist?!

BARBATUL
Deci nu vrei sa te scoli cand vine femeia asta?!

PENISUL
NU!!!

BARBATUL
Nu?!

PENISUL
NU!!!

BARBATUL
Bineeeee!!! De maine te bag numai in chiloti Botezatu cu push up! Si iau cea mai stramta marime! Te strivesc ma!!!

PENISUL
NU!!! Gata! Ma scol!!!

BARBATUL
Promiti?!

PENISUL
Promit!

BARBATUL
Si nu pe jumate… Ca lumea!

PENISUL
Promit!

BARBATUL
Imi vine sa te pup!

PENISUL
N-ajungi…

BARBATUL
Auzi! Suna la usa!!! A venit! Cum te simti?

PENISUL
Ca o p..a!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu